سیستم مدیریت یادگیری الکترونیکی
سیستم مدیریت یادگیری الکترونیکی

.
نام کاربری :
 
کلمه عبور:
 
كلمه عبور را فراموش كرده‌ام.





به سامانه یادگیری الکترونیکی دانشگاه ارومیه خوش آمدید

***********************************************************************************

 اطلاعیهراهنماهای نحوه برگزاری جلسه دفاع با استفاده از سامانه یادگیری الکترونیکی دانشگاه ارومیه

1-آموزش برگزاری جلسه دفاع و افزودن اساتید راهنمای دوم، سوم و...، داور داخلی و خارجی و مشاور ویژه اساتید راهنما

2- آموزش شرکت در جلسه دفاع ویژه اساتید راهنمای دوم، سوم و...، داور داخلی و خارجی و مشاور

3- آموزش شرکت در جلسه دفاع ویژه دانشجویان

********************************************************************************************************************

اطلاعیه: دانشجویان محترم می توانند، سوالات و مشکلات خود  در خصوص مسائل مربوط به شهریه را  از طریق شماره واتساپ 09148359872 در وقت اداری  پیگیری نمایند. (لطفا  در رابطه با شهریه خوابگاه و وام دانشجویی با معاونت دانشجویی و اداره مربوطه تماس حاصل نمائید)

********************************************************************************************************************

 توجه: بدینوسیله به اطلاع اساتید محترم و دانشجویان گرامی می رساند،  مشاهده کلاس های ضبط شده از ساعت 6 بعد از ظهر تا 7 صبح امکان پذیر خواهد بود ( بدیهی است دلیل عدم مشاهده گزینه "مشاهده فایل ضبط شده"، بدلیل همین محدودیت زمانی بوده و در محدوده ساعت تعیین شده این گزینه فعال خواهد بود).

********************************************************************************************************************

توجه: بدینوسیله از کاربران سامانه یادگیری الکترونیکی تقاضا میگردد موارد ذیل را هنگام استفاده از سامانه یادگیری الکترونیکی مدنظر قرار دهید:
1- کاربران محترم در پایان فعالیت های خود در LMS، حتما از گزینه خروج از سیستم استفاده کنند.
2- اساتید محترم هنگام بارگزاری فایل، ترجیحاً از فایل های کم حجم استفاده نمایند.
3- اساتید محترم در پایان کلاس مجازی از منوی Meeting، گزینه End Meeting را کلیک کنند.

**********************************************************************************************************************

  توجه: بدینوسیله به اطلاع اساتید محترم می رساند  محدودیت حجم کل فایل های قابل بارگزاری برای هر درس در قسمت پیوست ها  300MB بوده و  بارگزاری فایل هایی با حجم بیش از  80MB  به ازای هربار آپلود فایل در قسمت پیوست های دروس میسر نخواهد بود، لذا خواهشمند است جهت جلوگیری از مشکل بارگزاری فایل مورد نظر و  تکمیل شدن ظرفیت میزان حجم آپلود فایل های پیوست، نسبت به بهینه سازی فایل های پیوست دروس و حذف فایل هایی با حجم بالا اقدام نمائید.

**********************************************************************************************************************

از اساتید محترم درخواست می گردد نسبت به بررسی گروه های ادغام شده در درس ها اقدام نموده و در صورت عدم مشاهده دانشجویان ادغام شده،  دانشجویان را مجددا به کلاس قبلی اضافه نمایند.

**********************************************************************************************************************

فایل راهنمای آشنایی با  نحوه ایجاد  تمرین ویژه اساتید محترم مشاهده )

فایل راهنمای آموزش پاسخ دهی به تمرین ویژه دانشجویان محترم مشاهده )

فایل راهنمای آشنایی  با نحوه تشکیل کلاس مجازی ویژه اساتید محترم مشاهده )

فایل راهنمای ادغام دانشجويان چند گروه در یک درس ویژه اساتید محترم (مشاهده )

نرم افزارهای مورد نیاز جهت استفاده از سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی ( مشاهده )

فایل راهنمای آشنایی با  نحوه شرکت در کلاس مجازی ویژه دانشجویان محترم ( مشاهده )

فایل راهنمای راه اندازی کلاس مجازی و استفاده از نرم افزار Adobe Connect ( مشاهده )

فایل راهنمای استفاده از سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی ویژه دانشجویان محترم ( مشاهده )

فایل راهنمای ورود و بارگذاری ضمیمه در سامانه یادگیری الکترونیکی ویژه اساتید محترم ( مشاهده )

فیلم های آموزشی کمکی در مورد نحوه تولید محتوای آموزشی جهت استفاده در سامانه های آموزش آنلاین مشاهده )

**********************************************************************************************************************


توجه از اساتید محترم و دانشجویان گرامی تقاضا می گردد در صورت برخورد با مشکلات نرم افزاری موضوع را در وقت اداری از طریق راه های ارتباطی زیر از کارشناسان فناوری دانشکده های خود پیگیری نموده و در صورت وجود هرگونه مشکل و سوالات احتمالی در خصوص مسائل مربوط به آموزش از طریق راه های ارتباطی زیر با کارشناسان آموزش نسبت به پیگیری موارد اقدام نمایند.

 

 

 


**********************************************************************************************************************
**********************************************************************************************************************